lørdag 21. mars 2009

Home sweet home

Endelig hjemme igjen, etter en veldig ubehagelig båttur i går. Jeg visste jo at det kom til å bli det, siden det var så mye vind, men såå mye hopping og herjing var jeg ikke forberedt på. Er jeg vell aldri, største pingla på sjøen jeg så. Når det er sånn vær ja, ellers er det jo herlig å være på sjøen. Tok min første reisesyketablett i går, og takk gud for det. Jeg ble så sløv at jeg ei stund egentlig ga faen i bølgene. Godt å klare og slappe av litt, så det anbefales til andre pingler når det er styggvær.

Idag har jeg vært en tur i byen sammen med pappa, han har kjøpt seg ny mobil. Applaus! En med kamera og greier, steeeike. 1 krone med netcom youngtalk. Pappa har youngtalk sjø, for han er jo så young, som han selv sier. HEHEHE, bra humor jaa. Nå sitter jeg og ser fotball, litt United og litt Aalesund. Må bare føye seg litt når andre vil se litt norsk fotball også, og det er jo greit for meg. Engelsk fotball er jo bedre da, men norsk fotball er artig og følge med på. Husker godt da jeg var mindre, og hadde ei fotballbok hvor jeg skrev opp alle kampene som ble spilt. Resultatene, hvem som spilte, hvem som fikk kort osv. Sportsjournalist sa du? Haha, I wish. Mulig jeg hadde fritidsproblemer, tviler sterkt men. Jeg har da vell aldri hatt det.

Fikk kjøpt meg treningstights i dag, så nå har jeg ingen unnskyldning til og ikke jogge. Er bare å vente på at sola tar bort all isen fra gatene i Trondheim, og så få tak i noen nye joggesko. Lyst på nike plus sko, med sånn brikke inni. Da kan jeg se hvor langt jeg har jogga, og hvor mange kalorier jeg forbrenner. Fancy. Over til noe annet, planene for dagen er å farge håret til mamma, lage sjokolademuffins, ta et bad, spille fotball, lage good middag, spise litt for mye mix-godteri, og kanskje ta noen pils. Skal kose meg iallefall, det må dere også gjøre.

Random pictures



Thirteen Senses - Into the fire

2 kommentarer: