onsdag 25. mars 2009

Update

Kosa meg hjemme i helga. Nå er det allerede onsdag igjen, tiden går så utrolig fort. Jeg var hos tannlegen før jeg dro hjem på mandag, og hadde to hull. 1360 kroner takk! Dyrt å dra til tannlegen etter du har fylt 20, blæ. Det er ikke så rart at noen av oss har skjeve, gule, råtne, og ekle tenner. Eller ikke tenner i det hele tatt. Sånt skulle vært støtta av staten eller noe, de vil vell at nordmenn skal ta seg godt ut? Eller? Jeg kommer selvfølgelig til å gå til tannlegen uansett, men tenk på de som virkelig ikke har råd til det. Tannhelsen er viktig folkens, det er bare å hive innpå med fluor og peise på med tanntråd. Mulig du sparer noen tusenlapper på det. Jeg har iallefall fått kjøpt meg fluor-skyllevann nå. Kanskje er det null hull neste gang, lov å håpe.

I dag har jeg vært på jobb til kvart på 3. La meg på sofaen da jeg kom hjem, utrolig trøtt i dag. Hadde møte med avdelinga mi + ei som jobber på kontoret i dag, og jeg holdt seriøst på og sovne. Ikke at det var uinteressant eller noe sånn, jeg klarte bare ikke å holde øynene oppe. De ville igjen hele tiden, hater å være så trøtt. Våkna litt da jeg gikk ut i det fine været da. Sola skinner fra skyfri himmel, men det er faen så kaldt. Trodde jeg kunne legge bort boblejakka for i år, men tydeligvis ikke. Savna den på vei til jobb klokken 7 i mårest iallefall. Nå vil jeg snart ha litt varmegrader, på tide spør du meg. Vinteren har vært så alt for lang i år. Sommeren er heldigvis ikke så langt unna. Sist uke kjøpte jeg meg enda en sommerkjole og en sommerlig hvit topp, og enda er det mye jeg har lyst på til sommeren. Alt for mye. Penga esje nå problem! Eller jooo.. skulle ønske jeg var rik, litt rik iallefall. Men sommer blir det uansett, and I can't wait.

I helga har jeg...

spist is, mye is. Pistasj esså godt.

funnet solbrillene mine fra barndommen. Jeg
må jo ha vært den kuleste ungen i gata.

diska opp med middag. Snilt.

spilt fotball, looking sporty huh?

kosa med verdens søteste, Dennis

kjeda meg litt..

pønta meg litt, tjohei

OG laga sjokolademuffins, nam!


Low vs Diamond - I'll be

2 kommentarer:

Anonym sa...

søt jente du ja.. og jeg likte de herlige rosa solbrillene:)

lisabeth sa...

takk ;)